tirsdag 18. januar 2011

I`m back!

Heisann godtfolk!

Da er jeg tilbake igjen. Fikk inspirasjon til å fortsette bloggingen etter å ha lest reisebloggen til en god kompis av meg. Takk skal du ha Andrè.
Tja, hvor skal jeg begynne? Ser at mitt siste innlegg kom i desember 08, og det har jo rent en del liter vann i sjøen siden den gang. Skal prøve å komme med en kort oppsummering av mitt relativt strabasiøse liv siden da.
I mai 09 solgte jeg leiligheten min i "Nedre Sirdal" dvs Bogafjell og kjøpte hus på Ytre Tasta sammen med min kjære, Camilla. Der har vi kost oss helt frem til i disse dager. Det huset er igjen solgt, og vi står nå på flyttefot hjem til Drammen. Det gleder vi oss voldsomt til, siden vi begge har det meste av venner og familie der. Camilla og jeg fikk også en sønn i slutten av september (Christian), og skal han bli østlending så må vi flytte før han blir "forurenset" med for mye "ska sei", "gysla", "forveden" osv osv. Hehe :) No hard feelings Vestlandet-friends. :)
Vi flytter siste helga i januar og da går turen til Kollenveien 13. Så, da er det bare å stille opp og hjelpe til med bæring til de av dere som føler trang til å hjelpe til. :) Vi stiller med mat og øl! Der får vi fantastisk utsikt over den flotte byen vår. Jeg starter også naturligvis i ny jobb, og skal nå prøve lykken som selger i First Hotels. Ser frem til det. Jeg skal selge KK for ikke mindre enn 3 hotell. KK er da Kurs & Konferanse for de av dere som ikke er inne i hotellterminologien.Det er da snakk om Ambassadeur i Drammen og Breiseth og Victoria på henholdsvis Hamar og Lillehammer. Så, som dere sikkert skjønner, så er det masse som skjer (som vanlig) Er da man føler at man virkelig lever, er det ikke? Camilla skal være i permisjon frem til medio juli, og da er det jeg som overtar. Dette pappapermgreiene er fantastiske greier. 10 uker fri for å mate, stelle og leke med junior. I tillegg er det betalt. For et fantastisk land vi bor i folkens. Så, nå om dagen går dagene med til å organisere flytting, pakke og avslutte det vi holder på med her i Stavanger, hvor det forresten ikke finnes snø og vinter. Savner vinteren, jeg.
Ser frem til et begivenhetsrikt år, hvor det skal skje mye. Vi skal bl.a en tur til Frankrike, muligens en liten ferie til Egypt, hytteferie i Halden og Sandefjord, klassefest med barne- og undomskoleklassen osv osv.
I tillegg så har jo Drammen by jubileum i år, så det er mange fristende arrangementer som helt sikkert skal bli besøkt av undertegnede. Så inntil neste gang jeg får litt skrivekløe, take care! :)

Skal prøve å ikke la det bli like lenge til neste gang, men lover av erfaring ingenting. :)

2 kommentarer:

makkern sa...

Bra du er tilbake! Du tok "sparket" du fikk i baken ja.. :-)

Maysan sa...

yaaaiiii. Grattis med hus Fredrik, og ny spennende jobb. Da må du hilse Trudelutt på hamar så mye fra meg. jeg savner folka der.
Skal nok til Drammen i løpet av sommeren, har ett vennepar der. Prøve å ta en øl kanskje?!
Lykke til med alt sammen.

Og skriv masse på bloggen :)