tirsdag 2. desember 2008

Omgangssyke!

Æsj ja. IGJEN, sier jeg bare. Har aldri i mitt liv vært så mye syk som nå, etter at Sander begynte i barnehage. Virker visst som alt av virus og basselusker finner frem til han, for deretter å lett finne veien frem til mitt stadig mer mottakelige immunforsvar. =) Så de tre siste dagene har gått med til TV-titting og dobesøk. Artig artig... Men, kjenner at formen er stigende nå. Tror jeg drar på jobb igjen i morra. Har bare 3 dager igjen på jobb og min arvtaker på opplæring, så tiden må helt klart brukes effektivt.

Føler tida flyr fra meg om dagen... Klarer ikke helt å skjønne at om 3 dager så er jeg i Thailand liksom. Har hundreogsnørrogførti ting som skal ordnes før det. Men men, lander vel på beina denne gangen også. Thailand, juleferie, ny jobb, nytt år... jaja, og slik går no dagan...

5 kommentarer:

Maysan sa...

Håper du har tatt sprøte før du skal dra?? ellers kan det hende du får enda hyppigere do-besøk;) hehe

Fredrik Jagland Kjeldsen sa...

Hehe, vaksine skal etter planen tas i morra. Forusakutten here I come! =)

Unknown sa...

Lykke te! hehe Krabi e ein fin plass d, men den e nok mer turistifisert nå en når eg va der for ca 8 år siden.

Tii sa...

Eg synes Krabi var ganske turistfiksert allerede 8 år siden;)
Men fin tur blir det uansett, de har verdens beste italiensk pizza restaurant8)

God ferie og husk, diare er naturlig del av Thailand ferie-så vidt eg vet, vi var der 5 uker og magen fungerte godt den ;)

Heien sa...

Hundreogsnörrogförti:)
Jeg skulle önske du kunne produsere en egen "Frediks ordbok" som jeg kunne kjöpe:)