fredag 28. november 2008

Takk Jan Thomas!


Endelig sier jeg bare. Endelig kommer Jan Thomas-låta! Tror ikke jeg hadde klart å vente stort lenger på at han skulle ta steget og endelig prøve seg som artist! Han burde jo ha gjort det for lengst! Makan til sangstemme skal man lete lenge etter, for ikke å snakke om utstrålingen hans og den naturlige fremtoningen. Jeg simpeltheten digger den mannen. Det som er så fint, er at alt føles så naturlig med Jan Thomas. Man føler virkelig at han bryr seg. Han gjør ikke dette for å tjene penger selv. De har han helt sikkert nok av. Nei, makan til fyr ass. Je blir helt målløs! Også så kjekk han er. Kan ikke fatte å begripe hvordan han får det til. Skulle nesten tro at han har vært fristet til å fikse litt her og der, men det tror jeg ikke! Ikke min Jan Thomas! Han gjør ikke sånn! Synes han er modig jeg, som gutser ut i uvissheten. Det som er så fint er at han gjør det kun for gøy. Dette skal bli såå morro! Det er jo gøy da, å synge litt mener jeg, når ingen hører på...i dusjen eller noe, eller i bilen. Lenge leve Singstar!

Jan Thomas Jan Thomas, endelig altså... sitter her med stjerner i øynene og synes det er så flott at du har fått med deg Christian Ingebrigtsen på laget også. Han gjør også dette kun for å tjene en god sak. Han har heller ingen egeninteresser i dette. Og han er jo like flink til å synge som deg nesten. Det er så søtt når du sier at du har en stemme på en 4-5 på skalaen...

1-100-skalaen!

Jeeeei

1 kommentar:

Maysan sa...

Jeg tror jeg dauer!!! HAHAHA ler så tårene triller her!!