torsdag 27. november 2008

Da var det vel på tide =)

Heisann godtfolk!

Jeg har vel aldri vært kjent for å være først ute med ting, derfor heller ikke den første til å starte med denne blogginga alle snakker om. Men, nå er jeg altså her. Tror dette blir et veldig fint alternativ til andre nettkanaler som Fjaseboka etc....

I dag er det søndag, og jeg har Sander her hos meg. Han ligger og sover i skrivende stund. Helga har gått med til masse lek, DVD-kikking og besøk hos Anne, Fredrik, Marius, Karoline og Marte som også var på besøk. Hun har jo ikke sett Sander før nå! Var vel på tide nå kanskje.

Det er mye som skal skje i tiden fremover. Jeg har som kjent sagt opp jobben som kurvert på First Hotel Alstor i Stavanger. Siste dagen blir fredag 5 desember. Da reiser Camilla og jeg til Oslo, og dagen etter setter vi kursen mot Krabi og Thailand. Skal være der ikke mindre enn 15 dager. Blir helt sikkert fint med litt sol og sånn. ;) Vi lander på Gardermoen natt til 22 desember, så da blir det vel akkurat litt tid til å handle siste rest (dvs alle pdt) av julegaver før jula setter inn. Skal feire julaften på hytta i Halden i år. Det blir veldig hyggelig, selv om lillegutt ikke er hos pappaen sin i jula i år. 3 juledag skal jeg hente han i Stavanger. Flyet lander i Stavanger kl 10.35 pip, og kl 11 så går neste fly tilbake. Kan vel trygt si at det kanskje blir en smule hektisk. Gøy når det skjer ting... =)

På nyåret er det ny jobb som venter. Skal jobbe som salgskonsulent for et Næringslivsmagasin. Norsk Næringslivsforum heter bladet. Håper å slå to fluer i en smekk med denne jobben, dvs at jeg kanskje får mulighet til å skrive artiklene også, i tillegg til å selge annonsene. Spennende blir det uansett. =)

Vel, dette får holde for denne gang. Får se hvor spennende jeg synes dette blir etterhvert.

2 kommentarer:

Tii sa...

enda en ny blogg?

Fredrik Jagland Kjeldsen sa...

Ja, synes denne bloggsida ver mye bedre enn blogg.no.