fredag 28. november 2008

Jeg har løsningen!

Endelig skjønte jeg det! Har i løpet av mitt korte bloggeliv, fått tid til å fundere litt over hva som gjør de mest populære bloggerne til de de er... Jeg måtte jo selvfølgelig gå inn på de forskjellige ti-på-topp listene for å se hvem som var de mest besøkte etc... Resultatet kom som et knyttneveslag midt i trynet. Jeg er sjanseløs! Har ikke en nubbsjanse til å noen gang være i nærheten av de mest populære bloggerne.

Hvorfor?

For det første, så er jeg født med feil kjønn. Jeg er mann, de er kvinner (les jenter). De mest puppulære eh populære bloggene er mildt sagt kvinnedominert. Om det er fordi de er bedre skribenter, eller om det er fordi lesermassen er mannsdominert, vites ikke.

At bildene som legges ut inneholder helfigurer med max 4 klesplagg på, er det nok i hvertfall ikke. Mengder med Botox og andre elefantastiske superprodukter sprøytet inn her og der har nok heller ingen innvirkning her. Beklager til alle dere som faktisk har en naturlig kropp uten noe fiksfakserier. Gratulerer til dere! =)

Jeg blogger om helt feil ting! Ja, jeg tar selvkritikk. Jeg burde ha skjønt det for lenge siden, at jeg burde ha lagt meg på et mye høyere nivå ,sånn emnemessig liksom. Det er helt klart at de mest besøkte bloggene må inneholde historier om de nyeste klesmotene, og om hva de forskjellige klærne koster (helst så mye som mulig). Jeg MÅ skaffe meg en liten hund og slenge inn et par hundre bilder av den. Å kle på disse stakkars dyrene alle mulig morro-klær ser visst også ut til å være en innertier. Det er jo vinter. De fryser må vite.

Andre "viktige" ting som har gått meg hus forbi, er viktigheten av å fortelle leserne over det ganske land om kostholdet mitt. Beklager, jeg skal skjerpe meg! Dere skal snart få hele ukesmenyen min Og er dere riktig så heldige, så kan det hende det vanker en liten treningsdagbok til dere også. Kanskje jeg skal lodde den ut til mine mest ivrige lesere? Bør kanskje få mer enn to lesere først?

Men det viktigste av alt jeg ser ut til å mangle, er evnen til å mene overfladiske ting om ting som alle trur at alle bryr seg om, men som ingen egentlig bryr seg fletta om i det hele tatt. Hvis en mann steller seg opp og ser opp i luften osv.....

Nei, jeg har nok en lang vei å gå gitt. Får vel starte med å skifte kjønn. Det ene er vel like sannsynlig som det andre ;)

Ingen kommentarer: