torsdag 27. november 2008

En uke igjen!

Herrgud som tida flyr. Det er bare en uke igjen. En uke igjen til jeg slutter på First Hotel Alstor og en uke til jeg drar til Krabi i Thailand. Kjenner jeg både gleder meg og gruer meg til tida fremover. Er ikke bare bare å slutte etter såpass lang tid. Jeg har stortrivdes på Alstor, og jeg har tross alt vært i kjeden i 5.5 år nå. Men men, life must go on! Nye utfordringer venter, og jeg kommer nok aldri til å forsvinne helt fra Alstor.
Og til alle dere som kanskje har tenkt tanken "hmm, dra til Thailand nå, er det så lurt da"? Vi skal IKKE til Bangkok! =) Vi skal til Krabi! Får håpe den flyplassen er åpen i hvertfall. Hvis ikke kan det muligens bli litt stusselig. Jeg ser den lissom.

Som sagt i et tidligere innlegg, så er jeg ikke akkurat typen som er først ute med ting. Utsetter alt til jeg bare MÅ få ut den berømte finger`n. Vel, jeg har klart å utsette masse igjen da. Bør kanskje få tatt denne vaksina jeg trenger før jeg drar. Har et avisutklipp liggende på bordet her med telefonnummer og hele pakka, men det er tydeligvis ikke nok for denna karen. I morra skal jeg gjøre det. Hadde jeg gjort alt i morra som jeg har utsatt til i morra, så hadde jeg ikke hatt en dritt å gjøre i morra. Get it? Haha. Men men, får vel kanskje ta en tlf til de på mandag, så har jeg litt "god" tid. Håper ikke de opererer med ventelister og sånt tull!

Hvis det er noen der ute som har vært i Krabi, så tar jeg gjerne imot gode tips på hvilke steder det er lurt å besøke og sånn. Gjerne plasser jeg ikke trenger å se også for den saks skyld. Heter det i eller på Krabi forresten? Ikke det at jeg ikke føler meg trygg. Schærshten min, Camilla, har vært der en del ganger før, så jeg er nok i trygge hender altså. Håper i hvertfall det blir bra vær. Trenger ikke dra så langt for å oppleve regnet liksom. Da kan jeg like så godt bare sette solsenga utpå terrassen her og slenge opp en terrassevarmer.

Vel, soo long suckers! Nå er det Torsdagsklubben her ....

Ingen kommentarer: